top of page

פלאס סייז פאשיניסטה - יש דבר כזה?

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


מה הקריטריונים לאאוטפיט מושלם? כזה שצועק סטייל ונוטף שיק?

האם חייבים להיות במידה מסוימת כדי להתלבש בשיק?

מידות גדולות. מה לא אמרו לנו? להתרחק מהצמוד! לא ללבוש פסים לרוחב, להימנע מבדים מסויימים, הדפסים וצבעים נועזים. אם את ממש חייבת - תתקשטי באקססוריז. וגם כמובן – שחור, שחור, שחור! כי זה מרזה. אבל אולי זה לא?

בדור החדש של הנשים הגדולות אין חוקים. אפשר להיות בעלת סגנון וחוש אופנתי גם אם את מעל מידה 42.

Over size זה לא בהכרח Less chic - כי אם את אופנתית, את אופנתית בכל מידה!

קייטי סטורינו, the12ishstyle.com בלוגרית אופנה אמריקאית המתגוררת בניו יורק, החליטה לעודד נשים להיות בטוחות בעצמן ובמראה שלהן, ללא קשר למידות שלהן.

קייטי, מידה 44, מאמינה שסטייל יכול להיות שיק בכל מידה ולכן התחילה את הבלוג שלה. כדי להראות לנשים עגולות במידות גדולות שזה אפשרי.

בין השאר, קייטי לוקחת אאוטפיטים של עורכות אופנה או סלבס ומגישה אותן בגרסת פלאס סייז, רק למקרה שמישהו עוד חושב שצריך להיות במידה מסוימת כדי להיראות מעולה!

אספתי עבורכן כמה דוגמאות:

מה דעתכן?

אתן מבינות על מה אני מדברת?

אני יודעת מה עכשיו אתן אומרות: זו לא חוכמה, אי אפשר למצוא כלום בארץ. בחו"ל יש אופנה לכולן. פה לא!

על שני קליין שמעתן? כן,כן, זאת ה"מטומטמת" של HOT. סקסית בטירוף, במידה פלאס, שלמה עם הגוף שלה, החליטה לעצב קולקציה של אופנה למידות גדולות. כן,כן, ממש קולקציה אופנתית ולא רק בגדים במידות גדולות.

וזה נראה מהמם!

תסתכלו:

ומה עם is:about ? המותג של הנשים שקמות בבוקר כדי לטרוף את החיים ולהשאיר פירורים לכל השאר (על פי הגדרתם). עונה לגמרי להגדרה של אופנה טרנדית ומעודכנת. נראה הורס לא?

אין ספק - עכשיו זה כבר ברור - עולם האפנה משתנה. המעצבים שהכתיבו לנו מידות דקיקות ולא טבעיות מבינים גם היום את הצורך ליצור אופנה גם לעולם הפלאס סייז. אפילו בישראל.

ההמלצה שלי?

תעזי, תנסי, תשתגעי. תרגישי חופשי להשתעשע עם אופנה וטרנדים. המידה לא מעניינת. מה שחשוב זה איך את מרגישה במה שאת לובשת. ואל תשכחי - גם את יכולה להיות בסטייל, זוהרת ומעודכנת.

אה, וכדאי שתתחילי להתרגל למחמאות...

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב

668 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page