top of page

סטיילינג על קצה המזלג – איך עושים את זה?

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


רוצה להיראות נפלא? אספתי עבורך עשרה טיפים שתוכלי ליישם החל ממחר. את מוכנה?

1 - הכי הכי חשוב! כל הרעיון הוא ליצור איזון והרמוניה במראה שלך. איך עושים את זה? בראש ובראשונה מדדי את עצמך כדי לדעת מה החלקים הצרים יותר אצלך. שימי לב לקו המותן, קו עצמות האגן, שקע הברך, הכתפיים והקרסול. אלו הם קווי הרוחב המושלמים עבורך. חולצות, חצאיות, מכנסיים - אסור שיסתיימו בחלק הרחב של גופך... לעומת זאת, פריטים היוצרים קו אנכי – הפוטנציאל שהפריט יחמיא הוא גדול יותר, במיוחד אם הוא ממוקם באמצע (חותך את הרוחב לשניים).

אוקיי. מדדתי, מה עכשיו?

2 - מתי עשית לאחרונה סדר בארון? ארון חכם כולל רק דברים שאת באמת (אבל באמת) לובשת במהלך השבוע. כל תחילת עונה, סדרי את הארון והשאירי רק את הפרטים שאת לובשת עכשיו. כל היתר, הולך לתרומה, לחברות או לאחסון. אל תחכי לאחרי הדיאטה או אחרי החגים. אם לא לבשת את זה למעלה משתי עונות – זה הזמן להיפרד לשלום. רק ככה תוכלי באמת לדעת מה יש לך ומה את צריכה לקנות לעונה החדשה.

3 - "זה לא לגילי" או "אני שמנה מידי בשביל זה" - אל תגבילי את עצמך. אופנה היא כיף. אין משמעות לגיל או מידה ! התלבשי איך שאת מרגישה, עשי מה שעושה לך טוב! צבעוני, מפוספס, מנצנץ או מנומר - הכל במידה הנכונה, ייצור מראה מעודכן ושיקי (שימי לב - מידתיות היא שם המשחק...).

4 - הלבשה תחתונה – חשוב!! לפני שאת מתחילה לקנות בגדים רכשי לעצמך כמה סטים מושלמים של חזייה ותחתונים. אל תתביישי להתייעץ באשת מקצוע כדי לקנות את החזייה המושלמת. ותחתונים? שמרי את אלו הסקסיים עם התחרה עבור בן הזוג שלך. מתחת לבגדים - בצבע גוף ורק ללא תפרים. עדיפות לכאלו בגזרה גבוהה שיכסו את הבטן (לעיתים כדאי לקנות מידה אחת גדולה מהמידה שלך).

5 - אקססוריז – אלו הם התבלינים של המרק שאת מבשלת. התיק, הנעליים, משקפי השמש, השרשרת או הצעיף – הם אלו שיוסיפו את האמירה האישית שלך. את לא יכולה להרשות לעצמך לוותר על זה.

6 - מוצאת את עצמך קונה כל הזמן באותן חנויות? כן, אני יודעת, זה מרגיש הכי נוח. אבל האופנה משתנה, למה שלא תשתני גם את? נסי לצאת קצת מאזור הנוחות ולחפש חנויות חדשות. תופתעי למצוא פריטים מעניינים גם במקומות אחרים.

7 - המכנסיים קצת צמודים מידי? לוחצים בבטן? קחי מידה אחת גדולה יותר. או גזרה אחרת. את לא קונה בגדים לאחרי הדיאטה או מחכה שהם יתרחבו. את מה שקנית את צריכה להיות מסוגלת ללבוש מחר! אם יש ספק אין ספק! אז אולי אני אקנה גדול יותר? גדול זה יפה ונוח, לא? ממש לא. אל תגזימי עם המידות! נכון, אוברסייז זה מודרני, אבל אין צורך להגזים!

8 - תשומת לב לפרטים – אין ערך לאאוטפיט מושלם אם הנעליים משופשפות או החולצה מקומטת.

9 - איפור ושיער – נכון, הבגדים והאביזרים הם הבסיס לסטיילינג אבל זה ממש לא מספיק. הקפידי ששיערך תמיד יראה מסודר. ואל תשכחי: מסקרה, קונסילר וסומק הם פריטי חובה! אם תוסיפי גם ליפסטיק את כבר ממש מסודרת.

מרב סטיילינג בלוג

10 - ולסיום - למה את מקשיבה למה שאומרים לך? אל תתני לאנשים אחרים לערער לך את הביטחון. את הכי אובייקטיבית כשמדובר בך. אם את מרגישה טוב במה שאת לובשת – את נראית טוב! גם אם "עברת על החוק" ולבשת משהו שהוא לא בהכרח מחמיא למבנה הגוף שלך או לגוונים שלך, אם יש משהו ש"עושה לך את זה", אל תוותרי עליו.

שיהיה לך בהצלחה !

אה, וכדאי שתתחילי להתרגל למחמאות...

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב

180 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page