top of page

מרגש עד דמעות...

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


יום ראשון, שמונה בערב, שבוע האופנה תל-אביב 2018, מתחם התחנה. הרחבה בכניסה לאוהל התצוגות גדושה סלבריטאים, פוליטיקאים, אנשי חברה וכמובן הרבה עיתונאים מקומיים וזרים. 

עמותת "הופכות את היוצרות" מציגה בפעם הראשונה קולקציה שכולה שמלות שחורות, שמלות שנתפרו ע"י נשות העמותה, ומוצגות ע"י צמרת הידועניות הישראלית. כל אחת מהנשים עצבה שמלה לפי מודל ההשראה האישית שלה, הדוגמנית המושלמת בעיניה. לקחו חלק בפרוייקט הכל-כך מרגש הזה וצעדו על המסלול באולם מלא עד אפס מקום: יעל חולדאי (אשתו של ראש העיר), השרה גילה גמליאל, מיכל ינאי, רונית יודקביץ, יעל רייך, לאה שנירר, מיכל אמדורסקי, יוליה פלוטקין, חן אמסלם, גוז'י כץ, רווית אסף, נורית גפן, חנה לסלאו וגם כל נשות ההרמון היו שם: שני קליין, גילת אנקורי ואחרות.

כולן באו לחגוג יחדיו את הניצחון של הנשים האלו.

התצוגה נערכה בשיתוף ובחסות מותג התכשיטים Yvel, המפורסם ביצירותיו הייחודיות המשלבות את משאבי הטבע היקרים והמיוחדים ביותר ונוסד על ידי בני הזוג אורנה ואיציק לוי ב-1986. התכשיטים הוצגו לצד השמלות המעוצבות והפכו את התצוגה לשואו ברמה אחרת!

"הופכות את היוצרות" היא עמותה שהוקמה באוקטובר 2012 על ידי לילך צור בן משה, עיתונאית ועורכת, ואיריס שטרן לוי, רכזת מתנדבות ממרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית תל אביב. השתיים מכירות מזה 20 שנה דרך עבודתן במרכז הסיוע. מטרת העמותה היא להוציא נשים ממעגל הזנות באמצעות פיתוח מיומנויות למידה של עיצוב אופנה. הצלחתי לתפוס את לילך דקות ספורות לפני תחילת התצוגה. לילך מאמינה שכדי לצאת ממעגל הזנות צריך כוח ואומץ. אולם, כדי להישאר מחוץ לו צריך להתחיל משהו חדש!

במרכזי הפעילות שלהם מתקיימת הכשרה מקצועית באופנה, שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית, תוך התמקדות בבניית ביטחון ואמון. תוך כדי הלימוד, מציע הסטודיו שירותי תפירה ותדמיתנות למעצבי אופנה. בסטודיו מתחזקים מותג אופנה פרטי בשם "יוצרות", שמייצר טי-שירטים, תיקים ומוצרי טקסטיל לבית. כל ההכנסות ממכירת מוצרי המותג מוקדשות לקידום נשים שאזרו אומץ לעשות שינוי בחייהן ולפתוח דף חדש, המספק להן פרנסה ומחזק אותן בדרכן החדשה.

אחרי כל הנאומים של האנשים החשובים שגרמו לזה לקרות (הגב' יעל חולדאי, הזוג אורנה ואיציק לוי, לילך צור בן משה והמאסטרו שמנצח על כל התזמורת הזו, מוטי רייף), החלו הבנות לצעוד.

לא ניתן לתאר את מה שקרה באולם בעת שהתצוגה החלה. מרגש עד דמעות. אופנה משובחת, מוזיקה טובה, המון מצב רוח ובעיקר תחושה של ניצחון. הן לגמרי הצליחו. ביג טיים!

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ? 

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️ 

מרב

177 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page