top of page

אזעקת טרנד: הפפיון הוא ה"איט-דיטייל" של העונה!

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


על השטיחים האדומים, על מסלולי התצוגות וכמובן שגם בחנויות, מסתמן שהאקססורי החדש הוא הפפיון. ניתן לראות אותו על סנדלים, שמלות, חליפות ועוד ועוד.

לא מדובר בטרנד חדש. זכינו לראות פפיונים כבר בסוף המאה ה-18. עוד בימי הרוקוקו לבשו הנשים מחוכים ושמלות עטורי פפיונים. המפורסמת בהן היא מאדאם דה פומפדור, הפילגש הרשמית של לואי ה-15, מלך צרפת.

מחוך מהמאה ה-18

מאדאם דה פומפדור

ומאז ועד היום חוזרים הפפיונים שוב ושוב בתקופות של פריחה אופנתית, בדרך כלל מלווים בהרבה צבעוניות, מלמלות וכד'.

בשנה האחרונה כיכבו הפפיונים על מסלולי תצוגות האופנה בעולם. אפילו בווג (UK) הכריזו על הפפיון כאחד מתשעה הטרנדים המבטיחים, במרץ 2019, מיד עם סיומה של עונת שבועות האופנה הגדולים. ניתן היה לראות פפיון גדול במיוחד בשמלת הנקודות של סלין, חצי פפיון (אך מרשים לא פחות) בשמלה של ג'יאמבטיסטה ואלי, ז'קט מחוייט משולב בפפיון צבעוני של מייסון מרג'יאלה, עניבת פפיון צבעונית על חליפת מכנסונים של מארק ג'יקובס, ואפילו שמלה אחת אדומה של וולנטינו.

סלין

ג'יאמבטיסטה ואלי

מייסון מרג'יאלה

מארק ג'ייקובס

וולנטינו

גם באירועים גדולים ומתוקשרים אחרים זכינו לראות את הפפיונים. בטקס פרסי גלובוס הזהב לבשה שרליז ת'רון שמלת פפיון של דיור. גם ג'וליאן מור נצפתה בשמלה לבנה של ג'יבנשי עם פפיון מאחור. ובטקס פרסי האוסקר ראינו את השחקנית האמריקאית אנג'לה באסט בשמלה עטורת פפיון ורוד של רים אקרה, מעצבת השמלות הלבנונית.

שרליז ת'רון לובשת דיור בטקס פרסי גלובוס הזהב

ג'וליאן מור לובשת ג'יבנשי בטקס פרסי גלובוס הזהב

אנג'לה באסט לובשת רים אקרה בטקס פרסי האוסקר

גם בגזרת הנעליים אפשר לראות את הטרנד במלוא הדרו. ג'ימי צ'ו הוסיפו לקולקציית הסנדלים שלהם סנדלים א-סימטריים עטורי פפיונים. וגם בקולקציה של מנולו בלניק ניתן לראות דוגמאות שונות של נעליים בעלות פפיונים.

Jimmy Choo
Manolo Blahnik

אולי בגלל ההקבלה לעניבת הפרפר של הגברים, ניתן לחשוב בטעות כי מקומו של טרנד הפפיונים הוא יותר בקרב שמלות הערב והאופנה העילית. אולם, יש לא מעט דרכים לשלב אותם גם באופנת היומיום.

הנה למשל זארה בחלק עליון מנצנץ בדוגמת פפיון וגם אנתרופולוג'י בשמלת פפיון הורסת. גם באסוס נוכל למצוא מגוון של פפיונים: הנה כמה דוגמאות של אביזרים לשיער, נעליים, אוברולים ואפילו בגד ים!

ZARA

Anthropologie

asos

asos

asos

asos

asos

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב

125 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page