top of page

השטן לובשת לולולמון ???

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


זוכרות את אמילי צ’רלטון? העוזרת האישית של מירנדה פריסטלי האחת והיחידה, העורכת הראשית של מגזין “ראנווי” (Runway)?

כן כן, 16 שנים לאחר פרסום הספר הראשון של לורן וייסברגר, “השטן לובשת פראדה”, אותה אמילי חוזרת לחיינו כאישה חזקה ועצמאית, יועצת תדמית וסטייל של כוכבי הוליווד ומומחית בניהול משברים.

השטן לובשת לולולמון הוא ספר קליל ואופנתי, המגולל את סיפורן של שלוש נשים חזקות, שערורייה מסתורית ומפוקפקת, ומותג ספורט קנדי אחד.

מרים ידידתה הטובה של אמילי ועורכת דין שהפכה לאמא במשרה מלאה, מזמינה אותה לביתה בגריניץ’ כדי לסייע לחברתה, קרולינה הארטוול, דוגמנית העל לשעבר ואשתו של הסנטור, אשר נעצרה באשמת נהיגה בשיכרות והפכה בין לילה לשק חבטות של הצהובונים המקומיים, ננטשה על ידי חברותיה בוושינגטון ונאלצה לברוח לבדה אל בית הקיץ שלה בגריניץ’, קונטיקט.

אמילי, אשר מרגישה מעורערת לאחרונה בשל מתחרה צעירה אשר מתחילה לגזול את לקוחותיה, רואה במקרה של קרולינה הזדמנות לשיקום הקריירה שלה ומייד נענית לאתגר בפול פאוור.

האם בכלל יש להן סיכוי מול המוקשים החברתיים של גריניץ’? האם אחוות הנשים תצליח לזכות חזרה באהדת הציבור? האם הסנטור מעורב בפרשייה? ומה תפקידה של מירנדה פריסטלי בסיכול המזימה הזדונית הזו?

כל זאת ועוד בספר הבנות הכל כך כיפי הזה. ספר שמומלץ לקרוא על חוף הים או על שפת הבריכה, שופע בתככים, מזימות ובגידות, מתובל בתיאורים אופנתיים, שמות של מעצבי על, אושיות ומושגים מעולם האופנה והסלבריטאים, ותיאור מפורט של חיי הפאר המזוהים עם גריניץ’ וילג’ היוקרתית.

ומה הקשר ללולולמון?

המותג, שמקורו בוונקובר קנדה, הוקם בשנת 1998 ע”י צ’יפ ווילסון, במטרה לענות על הצורך לאופנת ספורט ממוקדת יוגה, שפרצה אל התודעה שלנו באותה תקופה. עם השנים, התפתח המותג להיות מותג פרימיום, וכיום ניתן למצוא בלולולמון מענה גם לענפי ספורט נוספים ש”גורמים לך להזיע” כהגדרתם, כמו ריצה, רכיבה, שיעורי אירובי ואפילו שחייה.

החנות הראשונה של לולולמון

המותג מזוהה עם אמהות אמידות ואף יותר, בעלות מודעות ספורטיבית, אלו שיוצאות לריצה או הליכה יומיומית ועושות אימונים בחדר כושר בגופיות וטייצים מעוצבים (שעלותם $100 ויותר). אלו שעבורן בגדי ספורט יוקרתיים, כמו אלו של לולולמון, זו דרך חיים. אלו שממשיכות ולובשות את בגדי הספורט שלהן במשך שעות רבות גם אחרי שסיימו את האימון היומי.

אם בספר “השטן לובשת פראדה” הפוקוס היה על נשות העשירון העליון המתגוררות בניו-יורק ומתהדרות באופנה של מעצבי על, הספר הזה עוסק באוכלוסייה אחרת, עשירה לא פחות, אך המתגוררת מחוץ לערים הגדולות, בפרברים העשירים של ארצות הברית, איפה שהמדשאות והנשים מטופחות להפליא ולכולם יש מה להגיד.

אז לא משנה אם את עושה ספורט או לא, לובשת לולולמון או לא, אני בהחלט ממליצה לך להצטייד בספר “השטן לובשת לולולמון” לקראת חופשת הקיץ המתוכננת שלך.

קריאה מהנה !

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב

45 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page