top of page

פריט החובה החדש (ישן) אצלכן בארון – הקימונו!

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


אני מתה על קימונו!

כל מי שמכיר אותי יודע שכבר יש לי כמה כאלו בארון... קצרים יותר או ממש ארוכים, קייציים או חורפיים, כאלו ליום-יום או לאירועים חגיגיים. אני פשוט אוהבת את זה!

הקימונו הוא בעל הגזרה הכי מחמיאה שיש, הוא יכול להיות הכי מינימליסטי או עשיר בטירוף, והוא מקנה לכל לוק ניחוח אקזוטי ומסתורי.

איזה כיף. הקימונו היפני חוזר אלינו בגדול בוורסיות שונות וזה נראה פשוט מהמם!

קצת היסטוריה :

הקימונו  - הוא הלבוש המסורתי של יפן. בעבר שימשה המילה "קימונו" במשמעותה המילולית (בתרגום מיפנית – "פריט לבוש"),  וייצגה את כל סוגי הלבוש. אולם היום מדובר בחלוק מהודר המשמש ביפן בעיקרו את המין הנשי, אך גם גברים וילדים. כיום נלבש הקימונו ביפן בעיקר כלבוש חגיגי בטקסים, חגים, ומסיבות משפחתיות. הקימונו עשוי משי (או סאטן) מודפס, ומזוהה כבעל גזרה נשפכת (בד"כ בצורת T), בעלת מספר שכבות ושרוולים רחבים.

בעשור האחרון פרץ הקימונו או אלמנטים המזוהים איתו, את גבולות יפן והפגין נוכחות על מסלולי שבועות האופנה כמעט בכל עונה. לואי ויטון, אלכסנדר מקווין, רוברטו קוואלי ופוצ'י - כולם שילבו בשנים האחרונות מוטיבים הקשורים בקימונו היפני.

אז למה אני אוהבת את זה כל כך?

כאשר אנחנו עוברים מעונה לעונה, יש מוטיב שחוזר בכל פעם. כבר קצת קר לנו, אבל עוד לא מספיק...

בין אם מדובר בימים האחרונים והקרירים של החורף או בימים שאת עדיין לא מסכימה להיפרד מהשמלה האהובה עליך בשלהי הקיץ – זה זמן הקימונו.

כן, אני יודעת שיש לך ארון מלא ז'קטים וקרדיגנים כאלו ואחרים, אבל אני מבטיחה לך שהוספת הקימונו לקולקציה שלך תשדרג אותה פלאים.

זה הכי "זרקתי על עצמי משהו ויצאתי", אבל נוטף סטייל ושיק.

יש כל כך הרבה סוגים של קימונו: במגוון הדפסים, גזרות שונות, צבעים, אורכים שונים - מה שהופך את הפריט הזה לנהדר על כולן.

הוא מתאים לכל מבנה גוף: ניתן ללבוש אותו כשמלת מעטפת המדגישה את קו המותן ומחמיאה לאזור החזה או כז'קט מעל חולצת טריקו וג'ינס (ארוך או קצר), היוצר קווי אורך ובכך מצר ומאריך.

עם מגפיים, נעלי עקב או סניקרס.

את יכולה להתחיל איתו בבוקר עם ג'ינס ולסיים איתו בערב עם נעלי עקב. פשוט הפריט האולטימטיבי.

מעבר לזה, בגלל שכולו הדפסים וצבעוניות, אפילו לא צריך לאבזר את זה. זה האקססורי המושלם!

וכמובן שאי אפשר לדבר על קימונו בלי להזכיר את נטע שלנו – ההופעה הבלתי נשכחת שלה באירוויזיון (בקימונו הורס של מאור צבר) עשתה לנו חשק להתעטר בקימונו הכי יפה, הכי צבעוני והכי וואו!

צירפתי כמה תמונות  של כאלו שאני אוהבת:

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ? 

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️ 

מרב

185 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page