top of page

רוצה להיראות גבוהה יותר? או... מה לובשות הנמוכות שבינינו?

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


מי מאיתנו לא רוצה להיראות גבוהה יותר, רזה יותר ובעלת גזרה מנצחת?

אספתי עבורכן כמה טיפים אשר באופן עקרוני, מתאימים עבור כל מי שהיא נמוכה, או עבור אלו שרוצות להיראות ארוכות או רזות יותר. בנוסף, גם אלו אשר פלג הגוף העליון שלהן הוא כמעט באותו אורך כמו פלג הגוף התחתון, יוכלו להשתמש בטיפים האלו כאשר במקרה זה, המטרה היא ליצור אשלייה של פלג גוף תחתון ארוך יותר.

אז מה בעצם המטרות שלנו?

1 – להיראות ארוכות יותר (ליצור אשליית גובה)

2 – להיראות בעלות גזרה מחמיאה יותר (ליצור חלוקה של 1/3-2/3)

3 – להימנע ממראה מרובע (קופסתי)

איך עושים את זה?

בעיקר על ידי שמירה על פרופורציות נכונות ויצירת קווי אורך.

מה זה אומר?

  • בראש ובראשונה כדאי שתאמצי את המראה המונוכרומטי, בעל הצבע האחיד (או עם וריאציות צבע מעטות). את תיראי מושלם באוברול או בחליפת מכנסיים (או חצאית) בצבע אחיד (גם אאוטפיט בעל הדפס זהה יעבוד כאן!).

  • המכנסיים המומלצים עבורך הם אלו בגזרה גבוהה כמובן. גם שמלות מודגשות במותן ייראו עליך נהדר, כשהן מייצרות באופן אוטומטי את החלוקה של 2/3 - 1/3. אם תבחרי גזרה צרה יותר, זה יגרום לך להיראות אפילו גבוהה יותר.

  • את חייבת למצוא תופרת מעולה אשר תדע להתאים את הבגדים עבורך – מכנסיים קצרים או ארוכים מידי או שרוולים לא מתאימים עשויים להרוס את כל הפרופורציה והסטייל !

  • דרך ברורה להשיג גובה היא לנעול נעלי עקב. את זה כולן יודעות. עם זאת, אין צורך להגזים - עקבים גבוהים מדי (מעל 5-7 ס"מ) יגרמו לך להיראות לא פרופורציונית (וגם לא ממש יהיו לך נוח...). פחות מומלץ לנעול נעליים עם סוליית פלטפורמה. יודעת אילו נעליים הכי מומלצות? כאלו בצבע טבעי (צבע גוף או צבע ניוד) בגזרת נעלי סירה עם עקב בינוני, חרטום מחודד (שפיץ) וללא רצועות ! אלו נעליים מנצחות עם כל אאוטפיט, כל צבע ולכל מצב.

  • אביזרים – מומלץ לענוד תכשיטים עדינים, תיקים קטנים וכל מה שאינו מוגזם. שרשרת ארוכה, באורך שבין אחרי החזה לקו המותניים, עשויה להוסיף לך אשליה של כמה סנטימטרים. צעיפים – פחות מומלצים.

  • אוהבת פסים? דפוס של פסים לאורך יעבוד מצויין עבורך וייצור אשליית גובה. כמובן, שמדובר רק על פסים לאורך ויש להימנע מפסים לרוחב...

  • אורך השמלה או המכנסיים – בעיקרון, ככל שתסתירי טוב יותר את הרגליים, כך תיראי ארוכה יותר. כלומר, אורך המכנסיים ו/או החצאית המומלצים הם מקסי או מיני. לעולם לא באמצע (זה "מקצר" את הרגליים): אם יש לך קרסוליים יפים ואת נועלת עקבים – תוכלי ללבוש מכנסיים שיחשפו קצת קרסוליים. אם יש לך רגליים יפות – תוכלי ללבוש חצאית מיני או מכנסונים קצרים (בגזרה ישרה ושאינם צמודים מידי).

  • חולצות V – מומלצות מאוד ליצירת אשלייה של אורך. אורך החולצה חשוב שיהיה עד לקו האגן ולא למטה מזה.

  • חשוב – גם המכנסיים וגם החולצה שלך צריכים להיות בגזרה ישרה וצרה ולא יותר מידי אוברסייז.

  • ליצירת קווי אורך, תוכלי ללבוש גם ג'קט פתוח או ווסט. מתחת, הקפידי ללבוש חולצה צרה שלא תגרום למראה מרובע מידי. כמו כן, לא כדאי ללבוש יותר מידי שכבות על שכבות...

  • אם את אוהבת חגורות – תוכלי להדגיש את קו המותניים בחגורה עדינה. ממליצה לך להשתמש בחגורה בצבע המכנסיים כדי להימנע מיצירת קו רוחב שיחתוך את גופך.

  • מגפיים מומלצים אך ורק מתחת למכנסיים ולא מעליהם !

צירפתי לך כמה דוגמאות לאאוטפיטים מחמיאים ש"עושים את העבודה":

והכי הכי חשוב, כרגיל, התלבשי באופן שמתאים לאישיות שלך ובאופן בו תרגישי בנוח במה שאת לובשת.

בהצלחה!

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב

6,722 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page