top of page

הקיץ אני בקייטנה של גדולים!

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


למה מבוגרים לא הולכים לקייטנה? שאלת את עצמך פעם?

אז השנה החלטתי לבלות בגדול בקיץ הזה ולעשות משהו בשבילי. הרגשתי את הצורך לחוות משהו חדש, משהו שיכול לעזור לי בחיים המקצועיים שלי, לראות דברים מנקודת מבט שונה, ולכן החלטתי להירשם לקורס קיץ ב- https://marangoni.co.il/) Marangoni) - בית הספר הגבוה לאופנה באיטליה.

נכון, מדובר בלא מעט כסף, ושלושה שבועות חופש מהעבודה, ולהיות רחוקה מהמשפחה והחברים לכל כך הרבה זמן...אבל בכל זאת: אופנה? מילאנו? אין יותר כיף מזה. חוויה של פעם בחיים!

הגעתי לכאן בשבוע שעבר, ביום שישי בערב והנה השבוע הראשון במילאנו כבר מאחוריי. הייתי מאוד נרגשת ומתרגשת להגיע לכאן ופתאום הכל קורה כל כך מהר...

הימים הראשונים של הקורס הגיעו עם הרבה חדש שצריך לעכל. לוח הזמנים הוא חופשי יותר בסוף השבוע, והרבה יותר צפוף במהלך אמצע השבוע (בימים שני עד שישי). כל שיעור הוא שעתיים וחצי. שלושה שיעורים ביום. זה ממש לא היה קל - כבר הספקתי לשכוח מתי ישבתי בבית הספר ימים שלמים.

חברותיי לכיתה (וחבר אחד) מגיעות מכל העולם! מספרד, ארה"ב, רוסיה, הודו, דרום אמריקה ואפילו מלבנון...זה די מעניין כשחושבים על זה, איך האופנה מחברת בין אנשים ממקומות כל כך שונים, רחוקים מבחינה גאוגרפית והתנהגותית.

הלימודים מתקיימים באנגלית, המורים מאוד מקצועיים ונראה כי הם מגיעים באמת מתוך התחום, מתוך העבודה האמיתית. כמות המידע בכל שיעור היא מטורפת. החל מהסטוריית האופנה, ודרך הסגנונות השונים, איך לבנות אאוטפיט ואיפה צריך להתעדכן באופן שוטף. אפילו התנסינו בחוויות ייעוץ קניות בכלבו רינצנטה ליד הדואומו ( https://www.rinascente.it/rinascente/en ). וכל זה בשבוע אחד! ואני הייתי בטוחה שאני ממש מבינה באופנה ומה יש לחדש לי?

במקביל – נהנית ללא סוף מהעיר ההורסת הזאת, ההסטוריה, החנויות, המבנים, המוזיאונים וכמובן מהאוכל. והקניות? פשוט חוויה - בכל זאת בירת האופנה של אירופה!

והאנשים....הם כל כך יפים ובסטייל. ממש תאווה לעיניים!

אז מה אני לוקחת איתי בינתיים:

1 – האיטלקים יודעים איך לחיות. הם מתחילים לעבוד מאוחר, מסיימים מוקדם ובל נשכח את הפסקת הצהרים שהם לא מוותרים עליה.

2 - המטרו כאן מעולה! נוח ונגיש. אבל אם התעייפת, אל תחסכי - תקחי מונית. זה לא הרבה כסף, זה זמין ושווה זהב (ובטח כשאת סוחבת שקיות של קניות)!

3 – יש כאן כל כך הרבה מה לראות. אף פעם לא מספיקים הכל. אבל הכי כיף? פשוט להסתובב ברחובות.

4 – האוכל פה מטורף – לא משנה איפה תאכלי, מה תזמיני – כמעט תמיד זה טעים !

5 – גוגל מפות – חשוב! חשוב! חשוב!

6 – אפרול שפריץ – הקוקטייל הקייצי הכי אהוב באיטליה - חובה לנסות.

7 – קניות? אין על איטליה בחודשים יולי וינואר – מבצעים מטורפים. חפשי את המילה SALDI

8 – יש דברים שרק המקומיים יודעים (עכשיו גם אני אדע!)

9 – בחרתי במקצוע הנכון ובמקום הנכון – אין על האופנה במילאנו.

10 – אני הכי רוצה להביא אותך לכאן, בקבוצה קטנה ובסטייל. נטייל במקומות השווים שלמדתי להכיר, נאכל טוב, נעשה קניות - יהיה כיף!

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב

105 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page