top of page

המלצת קריאה: "החיים קצרים, אל תקני את הנעליים", מאת שלי גרוס ומיכל לוי ארבל

סוף סוף התפניתי לקרוא את הספר הכל-כך מפורסם של שלי גרוס ומיכל לוי ארבל שיושב אצלי בבית וממתין שאתפנה אליו כבר כמעט שנה...


אני יכולה להאשים את העומס בעבודה, או את חוסר הסבלנות שהביאה איתה הגברת קורונה, או פשוט את חוסר החשק להתמסר למנוחה איכותית של כמה שעות וניתוק ממשי מהמסכים, המדיה והחדשות...


אבל האמת היא שפשוט לא בא לי. משהו בכותרת של הספר הזה מנעה ממני להתקרב. אני, שבחרתי לעסוק באופנה, בבגדים, בשופינג. שמעבירה הרצאות ומלמדת נשים על איך לשפר את מצב הרוח והבטחון העצמי על ידי בחירת לבוש נכון ומתאים. שמספרת ומדגישה כל הזמן את החשיבות של המראה בקביעת רושם ראשוני... מה לי ולספר אשר מטיף על "פשעי" ענף האופנה, אשר מעודד לקנות פחות ולהסתפק במינימום... נכון, יש לי בהחלט יותר מדי בגדים ונעליים אבל זה עושה לי כל כך טוב, אז למה להתעסק לי עם הרגשות?


המלצת קריאה: החיים קצרים, אל תקני את הנעליים

האמת? ממש הופתעתי!

מדובר בעיני בספר חובה לכל אישה. נכון שמדובר כאן על מצבו האמיתי והעגום של ענף האופנה והשפעותיו אבל יש כאן כל כך הרבה מעבר לזה.

שלי גרוס ומיכל לוי ארבל לוקחות נשימה עמוקה וצוללות אל ארון הבגדים הפרטי שלנו.


הן מלמדות אותנו איך לסדר את הארון, איך לצאת לקניות, איך להתלבש טוב ונכון יותר ואפילו איך לכבס. הן לוקחות אותנו אל מאחורי הקלעים של חנויות הבגדים ואתרי הקניות, מלמדות אותנו על סוגי הבדים השונים ואפילו מגלות לנו איך להסיר כתמים ומתי לגהץ.

מדובר במדריך מפורט ביותר לדיוק המלתחה שלך ממנו תוכלי לבחור מה את לוקחת לעצמך ומאמצת ומה לא.


כן בהחלט. אפילו אני למדתי כאן כמה דברים. אני ממש לא מתכוונת לצמצם עד כדי כך את הארון שלי, לאמץ סגנון מינימליסטי או להשתלט על דחף הקניות והצורך להתחדש כל הזמן אבל כן בא לי לדייק יותר, לקנות איכותי יותר ונכון יותר.


אם אני הייתי צריכה להחליט על כותרת לספר שעובדת טוב יותר עבורי, הייתי בוחרת את כותרת המשנה של הספר: "לבחור נכון, לקנות פחות, להתלבש טוב".


בקיצור, בהחלט מומלץ. ושיהיה לנו בהצלחה !


יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב




121 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page