top of page

תכשיטים ונשים. מה הסוד?

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


האם את אופנתית? מה מצבך הכלכלי? ויותר מזה, אפילו מה מצבך הזוגי... את כל זה ועוד ניתן ללמוד מהתכשיטים שאת עונדת...

תכשיט או עדי הוא אביזר המיועד בעיקר לקישוט הגוף והבגד. עגילים, טבעות, צמידים או שרשראות.

התכשיטים היו קיימים משחר ההיסטוריה. בתקופות קדומות הם נוצרו מחומרים כגון עצמות, עץ וצדפות, ולאחר מכן ממתכות יקרות יותר (זהב, כסף, פלטינה) ואבני חן (יהלומים, טופז, פנינים). החל משנות השלושים של המאה העשרים הפכו תהליכים תעשייתיים לנפוצים יותר בייצור תכשיטים תוך שימוש גם במתכות זולות יותר וכן בחומרים זמינים ועממיים כגון פלסטיק, בדים, עץ וכו'. במקביל לתעשיית האופנה, שהפכה אף היא ליותר עממית, התפתחה גם תעשיית תכשיטי האופנה שעבורה משתמשים, בדרך כלל, בחומרים יותר זמינים וזולים כגון: מתכת גולדפילד, זכוכית וכן בשיבוץ אבנים לא יקרות.

מה ההשפעה של תכשיטים על איך שאנחנו נראות ומרגישות?

אין ספק שתכשיטים גורמים לנו להרגיש יפות יותר ובעלות ביטחון. הם מדגישים את היופי הטבעי שלנו ומסמלים חן, יופי ונשיות.

ומה עוד?

1 - בין אם מדובר בתכשיטי זהב ויהלומים, תכשיטים מיוחדים ומעוצבים, או פריטים טרנדים וזולים יותר, התכשיטים הם אקססורי חשוב שלא ניתן להתעלם ממנו. הם שיקבעו מהו הסגנון שלך. מי את ומה את רוצה לשדר. בנוסף, הם מתאימים לכולן. כל אחת יכולה למצוא את התכשיטים המתאימים לה. גם המאופקות יותר וגם הנועזות יותר. בנוסף, הם משדרגים כל מראה ויכולים להפוך אותו מיומיומי לחגיגי ויוקרתי.

2 - הם מוסיפים צבע ואור לפנים – ענידת שרשרת מבריקה או עגילים מנצנצים לגמרי מאירים את הפנים, מרעננים את המראה שלנו ומוסיפים לנו ברק, חן ויופי.

3 - הם מסמלים סטטוס מסוים - תכשיטים עשויים להצביע על המעמד החברתי שלך ולשדר עוצמה, יוקרה ועושר (אם את עונדת יהלומים, פנינים, או אבני חן), על הסטטוס האופנתי שלך (אם את מקפידה על טרנדים או שאת דווקא מעדיפה את התכשיטים הקלאסים יותר) ואפילו על הסטטוס הזוגי שלך (טבעת נישואין, שרשרת לב שבור וכד').

4 - יצירת אשליות אופטיות. כן, כן, לתכשיטים תפקיד חשוב גם כאן. שרשרת ארוכה תיצור עבורך מראה צר וארוך יותר, שרשרת קצרה וגדולה תשים דגש על הכתפיים ועל פלג הגוף העליון שלך, צמיד לרגל ידגיש את הקרסול הצר שלך וכד'.

5 - ולא פחות חשוב - הם המתנה שהכי כיף לתת או לקבל. לכל אירוע, או סתם בלי סיבה. אף פעם אין לנו מספיק ותמיד כיף להתחדש ולגוון.

בחרתי כמה תכשיטים שמשכו את תשומת ליבי לאחרונה:

טבעת נמר - Tezoro Jewelry

טבעת נמר  Tezoro Jewelry

שרשרת דג - Tezoro Jewelry

שרשרת דג Tezoro Jewelry

עגילי חישוק - AliExpress

עגילי חישוק AliExpress

טבעת עין - AliExpress

טבעת עין AliExpress

עגילי אקיקו (א-סימטריים) - Shani Kalay

עגילי אקיקו Shani Kalay

טבעת גורג'ס - Shani Kalay

טבעת גורג'ס Shani Kalay

שיהיה לך יום מנצנץ ו...תתחדשי!

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב

303 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page