top of page

איך לשמור על הסטייל בחופשה בלי לארוז את כל הארון?

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


בכל פעם זה קורה לי מחדש. אני אורזת מזוודה, ושוב מוצאת את עצמי מגזימה ועל סף האוברוייט.

איך עושים את זה? איך אורזים מעט אבל מצליחים לשמור על הסטייל והשיק גם בחו"ל? כל הרעיון הוא לשמור על מקסימום הסטייל שלך במינימום פריטים. או במילים אחרות - מלתחת קפסולה!

אז איפה מתחילים?

ישנן שלוש שאלות שאת צריכה לענות עליהן: לאן את נוסעת, מה מזג האוויר הצפוי ומה את מתכוננת לעשות?

ענית על כל השאלות? עכשיו את יכולה להתחיל לארוז. להלן הכללים הבסיסיים (ותזכרי - ככל שתארזי פחות כך יישאר לך יותר מקום לקניות!):

1 - איכות ולא כמות - אין טעם לקחת המון פריטים. עדיף שתארזי פריטים בודדים אבל כאלו איכותיים שלא יקרעו ויהרסו לך במהלך החופשה.

2 - בחירת הבדים המתאימים - בחרי בדים המתאימים למזג האוויר כמובן ולתוכניות החופשה שלך. כאלו שאינם מתקמטים ונראים מצויין מייד כשאת מוציאה אותם מהמזוודה. ג'ינס הוא דוגמא מצויינת לכך!

3 - שילובי צבעים - זכרי כי שחור, אפור, לבן ובז' הינם צבעים נייטרלים ויהיו בסיס מצויין לכל אאוטפיט. תוכלי תמיד לשלב את אותו פריט בצבע נייטרלי עם כל צבע או פרינט אחר. והכי חשוב - חשבי על השילובים השונים לפני שאת אורזת.

4 - אל תשכחי לקחת את הפריט "שלך". זה שאת הכי אוהבת בארון, שאת הכי חורשת עליו ביומיום. זה שגורם לך להרגיש הכי יפה ונינוחה.

5 - פריטים הכרחיים... או איך מתחילים? התחילי ב-7 ימים של הלבשה תחתונה, נעלי הליכה ונעליים אלגנטיות יותר. כמובן שלא נשכח גם מעיל באם מדובר בחופשה בחורף.

6 - חולצות וסריגים - תלוי בסגנון האישי שלך. החל מטישירט ועד חולצות מכופתרות. מה שנוח לך ומה שאת אוהבת. בסך הכל כדאי שתארזי כ-5 פריטים כאלו (כמובן שזה תלוי בעונות השנה - ככל שקר יותר יהיו לך יותר סריגים ופחות חולצות דקיקות).

7 - ז'קט - ממליצה לך לארוז אחד כזה. מומלץ בצבע גי'נס או שחור כדי שיתאים לכל אאוטפיט (ז'קט ג'ינס או ז'קט עור הינם בחירה מושלמת!). מזכירה לך שאאוטפיט המורכב משכבות מתאים למזג אוויר מתחלף ובהכרח משדר שיק וסטייל.

8 - שני זוגות מכנסיים - גם כאן אני ממליצה לשלב אחד ג'ינס ואחד שחור.

9 - חצאית או שמלה - בחרי לך כזו שתוכלי להשתמש בה יותר מפעם אחת במהלך החופשה. כדי שתוכלי להרגיש חגיגית ויפה.

10 - ומאיפה יבוא הסטייל? עכשיו נוסיף את התבלינים למרק: משקפי שמש ותכשיט אחד או שניים כדי להקפיץ את המראה (ועדיף שאלו לא יהיו התכשיטים הכי יקרים שלך). צעיף אחד או שניים צבעוניים, ולא נשכח כובע למראה שיקי ואירופאי במיוחד. הפריטים הקטנים האלו הם שישדרגו לך את הלוק בהרבה פחות משקל!

חשוב - אחרי שיצרת את הרשימה המושלמת – אל תשכחי לשמור אותה לנסיעה הבאה!

ו...שתהיה לך חופשה נעימה!

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב

134 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page