top of page

מסיכות...אביזר אופנתי או שלא?

באמת שנמנעתי מלהתחבט בשאלה הזו יותר מידי זמן... קיוויתי שאם אתעלם מזה ואמשיך לעטות את המסיכות הכירוגיות החד-פעמיות כל הסיוט הזה יישאר כזה... חד-פעמי, זמני, כזה שתיכף ייעלם ולגמרי נשכח ממנו.

אבל לצערי זה לא המצב ונראה כי מסיכות הפנים הולכות להישאר איתנו עוד הרבה זמן... ואם זה כך אז כדאי שנתחיל לדון בהן במלוא הרצינות, ועל המשמעות שלהן כאביזר אופנתי.


אז איך בוחרים מסיכה?

קודם כל הברור מאליו... כמו בכל אביזר אופנתי את חייבת את הביסייק. מסיכה שחורה אחת טובה שתוכלי לשלב כמעט עם כל מה שאת לובשת.


אופציה נוספת היא מסיכה תואמת לאאוטפיט שלך. ישנן מעצבות אשר מכינות מסיכות תואמות לפריטים שלהם. אם זה מרגיש לך יותר מידי תוכלי להתאים גם לבד. מסיכה בצבע זהה למשפחת הצבעים של האאוטפיט שלך לגמרי תעשה את העבודה ותשלים את המראה שלך.






עוד רעיון הוא להתאים את המסיכה לצבע העיניים. מסיכה בצבע כחול תדגיש את העיניים הכחולות שלך... ממליצה לך לנסות את זה!


ואם כבר החלטנו שאנחנו מתייחסות למסיכה כאקססורי לכל דבר אז קדימה. זה הזמן לשלוף את כל הכללים שלמדנו וליישם אותם גם כאן.

למשל, אם את לובשת ג'ינס וחולצת טי, הכי כיף לשלב מסיכה בהדפס משוגע, או אפילו מלאת נצנצים אם את מתכוננת לערב חגיגי. אם כל האאוטפיט שלך מורכב משני צבעי בסיס, למשל שחור ולבן, תוכלי גם כאן לשלב מסיכה צבעונית או בהדפס מעניין ובולט.


ויש גם מסיכות שהן לגמרי תכשיט. תראי כמה זה יפה:





אל תשכחי שמחירי המסיכות אינם גבוהים ולכן תוכלי להתפנק ולרכוש כמה מסיכות אשר יוסיפו הרבה עניין ושיק למראה שלך.


והכי חשוב, אם כבר נגזר עלינו להסתובב עם המסיכות האלו שמזכירות לנו באיזו תקופה הזוייה אנחנו נמצאות, לפחות נעשה את זה בצורה הכי טובה שיש. הכי בסטייל !

בהצלחה !


יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב




136 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page