top of page

הלבשה תחתונה? רשימת הפריטים שאת חייבת בארון

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


האם חשבת פעם עד כמה חשוב ללבוש את התחתונים הנכונים?

מי שהחצאית שלה התעופפה ברוח בדיוק ברגע הלא נכון יודעת על מה אני מדברת...

למה אני מתכוונת?

התחתונים הנכונים הם לא אלו היפים, הזעירים, המנוקדים, העשויים תחרה... אלו נועדו לרגש את בני הזוג שלנו. אני מתכוונת לאלו שהינם פחות מרגשים אבל חשובים באותה מידה (אפילו חשובים יותר), אלו שהם הבסיס לבגדים שלנו והופכים את הלוק שלנו למושלם.

ומה לגבי החזייה?

את בטח שמעת את זה קודם, אבל תני לי להזכיר לך: החזייה הנכונה באמת יכולה לגרום לך להיראות 2-3 קילו פחות, וזו רק אחת מהסיבות כדי למצוא את החזייה הטובה ביותר עבור האאוטפיט שאת לובשת.

איך תדעי מהי החזייה הנכונה ומה המידה שלך? זה מאוד פשוט: הכי חשוב זה ההיקף! את יכולה למדוד את עצמך בבית עם סרט מידה. ההיקף בס"מ הוא מידת החזייה שלך במספרים. ומה לגבי הכוסות? אלו מסומנות באותיות A-B-C-D…. פה זה תלוי בסוג החזייה ובמטרה שלה (פוש-אפ? מינימייזר? ספורט?)

את תיאלצי למדוד ולהחליט...

אז כדי לעשות לך סדר, אספתי עבורך 10 פריטי הלבשה תחתונה שכל אחת חייבת בארון שלה:

חזיית טי-שירט (the T-Shirt Bra)

כולנו לובשות טי-שירט. היא מתאימה מתחת לבלייזרים וסריגים או כחלק עליון בפני עצמו, עם או בלי אקססוריז (לדוגמא צעיף או שרשרת). היות והטי-שירט מדגישה את החזה, חשוב שהחזייה שלך תהיה חלקה לחלוטין - ללא דוגמאות או בליטות. על החזייה להיות מבד בגימור חלק, ללא תחרה או קישוטים ורצועות נקיות ופשוטות. מרופדת קלות, בעלת כיסוי מלא ועדיף בצבע גוף.

חזייה עם רצועות משתנות

את לא צריכה לוותר על שמלה עם גב פתוח או שרוול אחד רק כי אין לך את החזייה הנכונה. חזייה עם רצועות משתנות היא הפתרון המושלם. בחרי חזייה תומכת, עם כוסות חצויות (שיאפשרו לך ללבוש מחשוף עמוק), ורצועות שניתן לשנות אותן לפי הצורך: בין אם את הולכת עם כתף אחת (ואז תשתמשי ברצועה אחת בלבד), עם "גב שחיין" (ואז תצליבי את הרצועות מאחור לצורת X), עם צווארון קולר (ואז תשתמשי רק ברצועה אחת מסביב לצוואר) או עם צווארון גולף ללא שרוולים (ואז תצליבי את הרצועות מקדימה לצורת X).

באיזה צבע? לרוב אשתמש בצבע גוף (או בשחור במידת הצורך).

חזיית סטרפלס (the strapless bra)

עבור הרבה נשים זוהי חזייה בעייתית. די קשה למצוא כזו אשר תיתן תמיכה טובה לחזה, תהיה נוחה (לא תחליק למטה) ותראה טוב מבעד לבגד. ובכל זאת, הייתי מציעה לך לנסות ולמצוא את זו המושלמת עבורך, במידה המדוייקת, בעלת הכוסות הנכונות ופס סיליקון איכותי.

מחטב גופייה

אם את צריכה משהו שיאסוף קצת את הבטן אבל עדיין יהיה לך נוח להיות איתו כל היום, הפתרון הוא מחטב בגזרת גופייה, אשר מכיל בתוכו כבר את החזייה. מבד חלק כמובן, בצבע גוף (או שחור במידת הצורך).

מחטב תחתון

מחטב באורך הברך עשוי להיראות כמו רעיון מיושן... אבל כשאת לובשת בדים דקים ועדינים (ובהירים!) המחטב הזה הוא הפתרון המושלם עבורך: גם אוסף ומחטב וגם מונע את שקיפות הבגד. חשוב שתזכרי, גם צבעים כהים עלולים להיות שקופים בשמש....

מחטב שלם

מטרת המחטב הזה היא ברורה: "לארוז" את הגוף ולגרום לך להיראות רזה ומעוצבת. כאשר את לובשת שמלה צמודה או חצאית וחולצה צמודה ואת צריכה קצת עזרה נוספת, המחטב הזה יהיה מושלם עבורך. הוא יטפל בכל האזורים הבעייתים: המותניים, הבטן והירכיים. כזה בגזרת שמלה או בגד גוף עם מכנסון, הוא ייעלם תחת הבגדים שלך ויגרום לך להיראות מידה או אפילו שתיים פחות. ואיזה מזל שהמחטבים של היום עשויים מבדים נושמים וגמישים - כבר לא תצטרכי לזכור כל הערב להכניס את הבטן, תני למחטב לעשות זאת עבורך!

תחתונים ללא תפרים (seamless)

בעיני זה הבסיס לכל אאוטפיט – תחתונים ללא תפרים ובצבע גוף. כאלו שלא רואים אותם מתחת למכנסיים לבנים או אחרים. עד כמה זה צריך להיות גבוה? בדרך כלל מקסימום עד הטבור. תחתונים בגזרה גבוהה יותר עלולים "להתגלגל" למטה במהלך היום.

ומתי תוכלי ללבוש תחתונים מעוטרים ומקושקשים? רק כשאת לובשת מכנסי ג'ינס. אלו עבים מספיק ותוכלי "להתפרע" עד כמה שתרצי.

תחתוני סליפ (boy short)

תחתונים בגזרת מכנסונים הם הכי מומלצים כשאת לובשת חצאית קצרצרה. ממליצה לך לרכוש כאלו ללא תפרים ובצבע גוף.

תחתוני חוטיני פס (string thong)

המשולש הקטן הזה של הבד עשוי להיות פתרון מושלם מתחת למכנסי עור או במקרים בהם את לובשת גרביונים ואת לא רוצה ללבוש שכבה נוספת של תחתונים. לתשומת ליבך – זה בטח לא מתאים כשאת לובשת מכנסיים בגזרה נמוכה!!

גרביונים בצבע גוף

אני ממליצה לך לחפש את סוג הגרביונים אשר יהיו לך מספיק נוחים אם מדובר ביום חורף או קיץ. הם צריכים להיות מספיק דקים כדי שלא יראו אותם אבל בצבע נכון אשר יחמיא לרגלייך וייצור את המראה המושלם. שימי לב גם למידת הגרביונים, אם הם צמודים מידי זה עלול להיראות לוחץ מידי בבטן...

זהו. הגענו לשלב שבו את בודקת מה יש לך בארון. יש לך את כל מה שאת צריכה? האם מגירת ההלבשה התחתונה שלך מלאה בכל טוב או שכדאי שתרענני אותה?

בהצלחה!

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב

368 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page