top of page

פיסטוק, אפרסק או פונץ' בננה?

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


נשמע כמו מנת הגלידה המושלמת, נכון?

קבלו את צבעי האביב והקיץ הבאים עלינו לטובה!

מזכיר לכם קצת את שנות השמונים? כשסגלגל ותכלת היו הצבעים השולטים וכולנו הסתובבנו בחצאיות בלון תפוחות וורדרדות?

כן כן, זה חוזר!

האביב זוכה שוב במשב רוח מרענן עם אופנה בגווני גלידה רכים וחלומיים.

בתי האופנה הגדולים הציגו בתצוגות האופנה שלהם את הטרנד החדש לעונת האביב והקיץ 2018:

צבעי פסטל!

ניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז, כל בירות האופנה ללא יוצאת דופן התקשטו בצבעי הגלידה: ירוק–פיסטוק, צהוב–בננה, סגול–לוונדר, ורוד–בייבי, כתום –אפרסק או תכלכל. כל צבעי הפסטל, המוכרים גם בשם צבעי גלידה, הם גוונים רכים ועדינים שמתאימים בדיוק לעונת האביב והקיץ. הם מקנים מראה רומנטי, נשי, עדין ואוורירי.

איך לובשים את זה?

בגדים בגוונים אלה מתאימים לכל אירוע: לפגישה עסקית, אירוע חשוב או סתם ערב ביתי עם חברים.

אם פעם במרכז הבמה היו רק גוונים שמרניים של תכלת ומנטה, ונהוג היה לשלב אותם עם צבעוניות השוברת את הלוק הפסטלי, כיום המגמה היא דווקא הפוכה. ניתן לשלב גם פסטל עם פסטל: ורוד עם תכלת או אפילו לוונדר עם אפרסק – אך שימי לב, היזהרי שלא ליפול למראה הילדותי המתקתק מידי.

תוכלי לתבל את המראה באקססוריז מטאליים כמו תיקים ונעליים שיתאימו ללוק הפסטלי הכללי, ויאזנו את המתקתקות הקשורה בו עם קצת נצנוץ והרבה גלאם.

כמובן שניתן לשלב גם עם שחור, אפור מלאנז' (שילוב מעולה!) או חום, אבל ללא ספק המראה המושלם הוא הקולור בלוק. הטוויסט של העונה, בניגוד לשנים קודמות, מגיע בערימות חד-גוניות של פסטל: ניתן לראות חליפת תכלת מושלמת אצל מייקל קורס, טוטאל לוק בגוון מוקה אצל סלין, לוונדר מכף רגל ועד ראש אצל ויקטוריה בקהאם, צהוב בננה בשכבות אצל הרמס ואחרים.

למי זה מתאים?

האדמוניות יכולות להנות מהטרנד הזה יותר מכולן אולם צבעי הפסטל עושים חסד גם עם כהות העור או עם בהירות השיער.

מרגישה שאת בהירה מידי בשביל ללבוש פסטל? פוחדת להיראות חיוורת? הדגישי את גווני הפנים באיפור, מראה עור אחיד וסומק בולט או אודם חזק יכול לייצר את הניגוד המושלם לצבע הבהיר ולהבליט את מי שנוטה להיעלם תחת הפסטלים. כמובן שתוכלי גם להרחיק את הצבעים הבהירים מהפנים וללבוש מכנסים או חצאית פסטלית. ואם הסתבכת גם עם זה, תמיד תוכלי להתאבזר בתיק או נעליים בגוונים האלו.

ועכשיו כל שנותר לך לשאול את עצמך זה האם את מתחברת לטרנד הזה? האם זה מתאים לך ומתחבר עם סגנון הלבוש שלך והאופי שלך. והכי הכי חשוב? שתאהבי את הדמות הנשקפת אלייך במראה ושתרגישי הכי מהממת במה שאת לובשת.

יש לך שאלה? רוצה להתייעץ?

מוזמנת לפנות אליי באהבה❤️

מרב

146 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page