top of page

אני? סטייליסטית?

עודכן: 21 בפבר׳ 2020


מאז ומעולם אהבתי להתלבש ולהתגנדר. אני זוכרת את עצמי כילדה קטנה מביטה באמא שלי בעודה תלבשת ומתאפרת. הייתי משחקת לה בתכשיטים ונעלי העקב. חולמת על היום שיהיו לי כאלו משלי. הוא הגיע מהר מאוד. אני זוכרת את עצמי כבר בגיל 10 בוחרת בגדים, צבעים, תכשיטים לעצמי....

במהלך השנים שמתי לב שאני רואה חשיבות רבה ומקדישה זמן לא מבוטל לכל הקשור במראה החיצוני שלי. לצאת מתוקתקת מהבית עושה אותי שמחה ומחייכת.

אחרי תואר ראשון ושני וקריירה בעולם התיירות, בת 42, החלטתי להפוך את האהבה לאופנה וסטיילינג למקצוע. להגשים את החלום.

סטיילינג? אופנה? את??? זה נורא רדוד, שטחי, זה לא מתאים לך....הקולות מסביבי הדהדו והצליחו לערער לי את הביטחון.

אבל לא מדובר רק בבגדים או במראה חיצוני, זה הרבה מעבר לזה. בימים שבהם הרגשתי שאני נראית ממש טוב, אהבתי את עצמי יותר, הייתי מלאת ביטחון עצמי.

החלטתי שאני רוצה שנשים אחרות ירגישו כמוני, אני רוצה לעשות להן טוב. רוצות לקרוא לזה העצמה נשית? זה נשמע יותר טוב?

מרב סטיילינג בלוג

סיימתי לימודי סטיילינג אישי בשנקר ומאז אני עובדת כסטייליסטית אישית, מנחת סדנאות ומארגנת טיולי אופנה וסטיילינג לחו"ל. מה יותר מושלם מלשלב קניות, אופנה ולהכיר נשים חדשות?

מה זה בעצם אומר? מה את עושה? מה זה סטיילינג בכלל? ואם אין לי סטייל?

סטיילינג זה סגנון. זה לספר מי את, מי את רוצה להיות בעולם, מה את רוצה שיחשבו עליך. והכל, ללא מילים. דרך הבגדים, השילובים, הצבעים, האקססוריז, כל מה שיוצר אותך, שונה ממני או ממנה.

אני מאמינה שכל אחת יכולה יכולה להתלבש בסטייל, העבודה שלי היא עזרה לנשים רגילות, כמוכן, בכל גיל, מבנה גוף או תקציב באשר הן. אני נהנית כל יום מחדש לשמח נשים, להגביר את המודעות לאופנה וסטייל, ולעודד שינוי פנימי דרך המראה.

לאחרונה גיליתי שיש לי גם הרבה לספר לכן, לעדכן אתכן, לשתף איתכן.

וזהו, אני כאן. מתגברת על פחד ישן נושן של כתיבה. תאחלו לי בהצלחה?

318 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page